Veelgestelde vragen
BESTELLING & LEVERING
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
Onze standaard levertijd is 2-4 werkdagen. Wanneer wij hiervan afwijken wordt dit via de mail gecommuniceerd.
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Zodra je bestelling is geplaatst, proberen wij deze zo snel mogelijk te verwerken. Als je iets wilt wijzigen of annuleren, neem dan direct contact met ons op via de e-mail of onze social media. We zullen ons best doen om je verzoek te verwerken, zolang de bestelling nog niet is verzonden.
Kan ik een bestelling terugsturen?
Vanwege de aard van onze producten kunnen de boxen alleen geretourneerd worden als ze defect of beschadigd zijn. Neem contact met de klantenservice op als er een probleem is met je bestelling.
Wat moet ik doen als mijn product beschadigd is bij aankomst?
wij streven naar de beste kwaliteit, maar als je product beschadigd is aangekomen, neem dan contact met ons op binnen 7 dagen na ontvangst. Stuur een foto van de schade en wij zorgen voor een oplossing, zoals een vervangende product of terugbetaling.
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Voor vragen en/of opmerkingen kun je contact met ons opnemen via het contactenformulier op onze website of mailen naar klantenservice@studiowondermooi.nl. Wij streven ernaar om binnen 1 werkdag te reageren.
PRODUCTEN
Kunnen de rompers gewassen worden?
Ja, de rompers kunnen gewassen worden in de wasmachine. We raden aan om ze op maximaal 30°C te wassen en binnenstebuiten te draaien om de opdruk te beschermen. Het gebruikte vinyl is van hoge kwaliteit en volledig wasbaar, zolang je de wasinstructies volgt. Gebruik bij voorkeur geen droger om krimp of beschadigingen van de opdruk te voorkomen.
Wat zit er in de WONDERBOX?
Onze wonderboxen bestaan uit een bedrukte romper én een luxe bedrukte magneetdoos die stijlvol opent als een cadeautje. Alles wordt mooi verpakt, zodat het moment van aankondigen extra bijzonder wordt. Je zou eventueel zelf nog een persoonlijk kaartje of andere verassingen kunnen toevoegen.